hej dålig update ..

Förlåt för att jag har uppdaterat så sjukt dåligt! Igår bara pallade jag inte blogga och imorse ville inte blogg.se sammarbeta med mig! :(
Idag har jag iallafall varit i stallet med Lollo. Hennes ponny har vilat ett tag nu så jag ska hjälpa till o sätta igång henne. Vi longerade först henne en stund så att hon skulle vara lung och fin sen när Louise skulle skritta några varv. Jannike som ponnyn heter fick verkligen eld i röven när vi longerade... Hon sprang iväg i full galopp och började bocka som satan.. haha.. Hon var iallafall lugn och snäll sen när louise satt upp och det var ju tur det!
Sen in i stallet och mocka och fixa lite . Nu sitter jag här vid datorn och ska snart fixa min header och lite annat smått här på bloggen! :D
 
Glöm inte frågestunden!!!!!! - http://claraivarzon.blogg.se/2013/april/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d.html#comment

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback