Here we go again..

Nu ska jag ge bloggandet en andra chans, saknade att ha nånstans att skriva och ladda upp bilder.. Så nu kör vi!
 
Jag har suttit halva dagen och försökt fixa denna jäkla bloggdesign! När jag äntligen blev nöjd och skulle fixa en liiiten sak i headern.. då försvann allting! Snacka om slösad tid. Ska försöka fixa det sen , när jag har fått tillbaka mitt tålamod!
 
Iallafall , de är ju påsklov nu.. Superskönt att vara lite ledig. Har inte gjort så mycket ännu, mest slappat och käkat massa godis. ;-)
Nej , imon måste jag faktiskt ta tag i mitt liv och springa en runda, för de var ett tag sen sist!
Idag har jag bara suttit inne trots att de är solsken och 10 grader. Tror jag ska ut och träffa Lollo lite ikväll, vi får la se hur det blir.
 
Nu tror jag att jag ska ge älskade blogg.se en sista chans att fungera innan jag ger upp helt. Min header SKA upp!
 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback