Låt-tips!

Asså jag har en jävligt blandad smak när det gäller musik, har en massa låtar som jag bara älskar och aldrig tröttnar på. Men annars är jag en sån som hittar en bra låt, lyssnar sönder den och sen tröttnar på den. Just nu finns bland annat dessa låtar i min spellista.. Ä L S K A !! Jag lyssnar på musik jätteofta.. I skolan, när jag pluggar, när jag tränar, i stallet, i mitt rum, när jag sitter vid datorn ( nu då asså) .. ja typ hela tiden!   
 
♥ #thatPOWER - will.i.am och Justin Bieber
♥ We got the world - Icona pop
♥ Beauty and a beat - Justin bieber och Nicki minaj
♥ Like home - Nicky romero och nervo
♥ Höj volymen - lilla namo
♥ Silhouetts - Avicii
♥ Begging - Anton Ewald
♥ You - Robin stjernberg
♥ Thrift shop - Macklemore och Ryan Lewis
♥ Va va voom - Nicki minaj
♥ I could be the one - Nicky romero och avicii
♥ Ska du me och flya - Panda da panda
♥ Give me everything - Pitbull
♥ Hur dom än - Oskar Linnros
♥ Tonight im getting over you - Carly rae Jepsen
♥ We run the nigt - Havana Brown och pitbull

Kommentarer från er söta läsare.
» hanna

Fett bra musiksmak ! o fin blogg osså :)

2013-04-04 // 21:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback